Afhandelen van vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen
Een vraag of verbetervoorstel, een klacht en zelfs een bezwaar, het zijn voor ons allemaal kansen en leermomenten om kritisch naar ons eigen proces te kijken. Wij nemen deze input serieus en willen daar een goed antwoord op geven. Daarom antwoorden we niet alleen naar de klant, maar analyseren wij ook tweemaal per jaar alle binnengekomen vragen, klachten, bezwaren en voorgestelde ideeën. Deze waardevolle informatie wordt geëvalueerd en er worden acties gepland om ons proces beter te maken.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016