Indienen van een vraag, klacht, bezwaar of verbetervoorstel
Klanten van IBKC en bezoekers van de IBKC-website (bedrijven, deelnemers, opleiders, ROC’s en overige), kunnen vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen over IBKC-producten en diensten kwijt via het contactformulier.
IBKC-medewerkers die zelf een klacht of verbetervoorstel hebben, dienen die eveneens in door middel van het contactformulier op de IBKC-website.
Wanneer IBKC-medewerkers een klacht, bezwaar of verbetervoorstel van een klant noteren, vullen zij het contactformulier in met de gegevens (naam, bedrijf, etc.) van de klant (dus niet onder hun eigen naam en gegevens).
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016