+31 (0)252 24 23 22

Indienen van een vraag, klacht, bezwaar of verbetervoorstel

Klanten van IBKC en bezoekers van de IBKC-website (bedrijven, deelnemers, opleiders, ROC’s en overige), kunnen vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen over IBKC-producten en diensten kwijt via het contactformulier.

IBKC-medewerkers die zelf een klacht of verbetervoorstel hebben, dienen die eveneens in door middel van het contactformulier op de IBKC-website.

Wanneer IBKC-medewerkers een klacht, bezwaar of verbetervoorstel van een klant noteren, vullen zij het contactformulier in met de gegevens (naam, bedrijf, etc.) van de klant (dus niet onder hun eigen naam en gegevens).

IBKC is het non-profit exameninstituut van de Carrosseriebranche. IBKC opereert als een onafhankelijk orgaan en wordt gefinancierd door het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor de Carrosseriebranche (OOC).
Meer lezen