Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
Tweemaal per jaar evalueert de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC alle afgenomen examens en toetsen (periode januari t/m juli en periode augustus t/m december). U kunt de evaluatie over de periode januari t/m juli 2017 hier vinden. In de evaluatie zijn tevens de cumulatieve gegevens over de laatste 24 maanden opgenomen. In de evaluatie worden de volgende gegevens geanalyseerd en geëvalueerd:
- BKS-toetsen; deelnemersaantallen en slagingspercentages, cumulatief en per aangegeven periode
- tevredenheid deelnemers aan BKS-toetsen
- aantal afnames van BKS-toetsen op papier en digitaal
- mbo-praktijkexamens; deelnemersaantallen en slagingspercentages, cumulatief en per aangegeven periode
- tevredenheid examendeelnemers aan mbo-praktijkexamens
- overzicht van geplande vs. gecancelde afnamedata
- bijzonderheden/ mismatches
Dit bericht is geplaatst op 21 november 2017.