+31 (0)252 24 23 22

Contact

Hieronder staan de contactmogelijkheden toegelicht.

Contactformulier
Heb je een vraag, ben je ergens niet tevreden over, wil je bezwaar maken tegen de uitslag van je examen of heb je gewoon een goed idee, dan kun je deze zaken kwijt via het contactformulier. Na het versturen van dit digitale formulier krijg je zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen, een reactie.
Dit is natuurlijk een zeer handig formulier, maar vind je het te veel gedoe om dit in te vullen, of heb je daar gewoonweg geen zin in, bel ons dan. Dan helpen wij je verder.
Wil je weten wat er met jouw opmerkingen gebeurt, lees dan hier verder.

Voor ROC’s en ROC-studenten
ROC’s kunnen dit contactformulier ook gebruiken om een ROC-audit aan te vragen.

Ben je een ROC-student en wil je bezwaar maken tegen de uitslag van je praktijkexamen, dan kan en mag IBKC je helaas niet direct helpen. Dat hebben wij zo afgesproken met het ROC. Je zult je bezwaar moeten indienen bij het ROC waar jij je opleiding volgt. Het ROC helpt je verder.

Een beller is sneller!
IBKC maakt gebruik van de infrastructuur van VOC. Wanneer je ons belt, kom je direct in contact met Klantcontact. Zij zorgen ervoor dat je wordt doorverbonden met de juiste persoon binnen IBKC.
Je kunt ons bereiken op:
0252 24 23 22

Voor een bezoek en een kop koffie kun je terecht op:
Structuurbaan 2 in Nieuwegein (postbus 349 3430 AH )

IBKC is het non-profit exameninstituut van de Carrosseriebranche. IBKC opereert als een onafhankelijk orgaan en wordt gefinancierd door het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor de Carrosseriebranche (OOC).
Meer lezen