+31 (0)252 24 23 22

Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017

Tweemaal per jaar evalueert de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC alle afgenomen examens en toetsen (periode januari t/m juli en periode augustus t/m december). U kunt de evaluatie over de periode januari t/m juli 2017 hier vinden. In de evaluatie zijn tevens de cumulatieve gegevens over de laatste 24 maanden opgenomen. In de evaluatie worden de volgende gegevens geanalyseerd en geëvalueerd:

  • BKS-toetsen; deelnemersaantallen en slagingspercentages, cumulatief en per aangegeven periode
  • tevredenheid deelnemers aan BKS-toetsen
  • aantal afnames van BKS-toetsen op papier en digitaal
  • mbo-praktijkexamens; deelnemersaantallen en slagingspercentages, cumulatief en per aangegeven periode
  • tevredenheid examendeelnemers aan mbo-praktijkexamens
  • overzicht van geplande vs. gecancelde afnamedata
  • bijzonderheden/ mismatches

Dit bericht is geplaatst op 21 november 2017.

IBKC is het non-profit exameninstituut van de Carrosseriebranche. IBKC opereert als een onafhankelijk orgaan en wordt gefinancierd door het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor de Carrosseriebranche (OOC).
Meer lezen