Acties (laten) uitvoeren
De vastgestelde acties worden binnen de afgesproken tijd door de daarvoor aangewezen personen uitgevoerd. De hoofdverantwoordelijke/leidinggevende houdt hierop toezicht en houdt de secretaris van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC op de hoogte van de voortgang en afhandeling.
Wanneer een klacht of verbetervoorstel is afgehandeld, geeft de secretaris van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC dit aan in het Register vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016