Home
// Contact
// Afhandelen vragen klachten bezwaren verbetervoorstellen
// Analyse klachten bezwaren en verbetervoorstellen
Analyse klachten, bezwaren en verbetervoorstellen
Tweemaal per jaar worden klachten, bezwaren, verbetervoorstellen en evaluaties van examens en toetsen besproken in de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC. De commissie rapporteert hierover naar het MT.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016