Bevindingen en acties bespreken en registreren
Na ontvangst van de vraag, klacht of het verbetervoorstel (via de automatisch verstuurde e-mail) bespreekt de ontvanger met de direct betrokkene(n):
- Eventuele bevindingen/oorzaken die samenhangen met de/het ontvangen vraag, klacht of verbetervoorstel.
- Mogelijke effecten en consequenties (bijvoorbeeld stijging of reductie van kosten, gunstige of nadelige effecten op product, dienstverlening, klantentevredenheid, etc.)
- Te ondernemen acties. Hieronder valt ook het informeren van de indiener.
- Wanneer en door wie verificatie van de ondernomen acties plaatsvindt.
Bevindingen en (voorgenomen) acties betreffende klachten of verbetervoorstellen worden door de ontvanger teruggekoppeld naar de secretaris van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC die deze zaken opneemt in het Register vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen (in ISO). Beantwoorde vragen hoeven daarbij niet te worden teruggekoppeld ter registratie.
Deelnemers kunnen beroep aantekenen tegen uitspraken van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC over uitslagen van BKS-toetsen. Dit beroep wordt verder afgehandeld door de BKS-legitimeringscommissie.
Deelnemers die beroep willen aantekenen tegen uitspraken van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC over uitslagen van mbo-examens, dienen dit te regelen volgens het Onderwijs- en Examenreglement van het ROC.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016