Ontvangen en registreren
Afhankelijk van de ingangsvraag (ik wil…), wordt het door de indiener ingevulde contactformulier automatisch per e-mail verstuurd naar zowel de beheerder van het formulier als naar de verantwoordelijke medewerker.
In geval van klachten, bezwaren of verbetervoorstellen is dat meestal de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC. In geval van een vraag is dat meestal een IBKC-medewerker (bijvoorbeeld het secretariaat of de financiële administratie).
De verantwoordelijke medewerker (de ontvanger) stuurt de indiener van de vraag, klacht, bezwaar of het verbetervoorstel, binnen 5 werkdagen na ontvangst, een reactie. Een reactie kan ook zijn dat de melding in behandeling is, inclusief de beoogde behandelingstermijn.
Ingevulde contactformulieren worden automatisch geregistreerd en voorzien van een ID in de registratie/rapportage op jotfom.com
De secretaris van de Commissie Kwaliteitszorg van IBKC beheert deze registratie en zorgt ervoor dat een export (in Excel) van dit register inzichtelijk is voor alle betrokken verantwoordelijken. Deze wordt gepubliceerd in ISO onder de naam: ‘Register vragen, klachten, bezwaren en verbetervoorstellen IBKC’.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016