Kwaliteit en betrouwbaarheid
IBKC hecht veel waarde aan een hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van de examinering.
Zowel interne als externe activiteiten dragen ertoe bij dat de kwaliteit en betrouwbaarheid van examinering en toetsing wordt geborgd. Daarbij kijken we naar wat goed gaat, wat beter kan en wat beter moet.
Werken aan kwaliteit doen wij door zelf kritisch naar onze producten en processen te kijken, door te leren van anderen/externen die met ons meekijken en daarover hun waardering uitspreken, door naar onze klanten te luisteren en door samen te werken met de juiste mensen die wij inzetten voor het examineren.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016