Werkwijze IBKC
Een van onze kernactiviteiten is de examinering van deelnemers. Onze manier van werken (de beschrijving van het proces) strekt zich uit van het informeren van belanghebbenden, het aanbieden van producten en diensten en het sluiten van overeenkomsten, tot en met het afnemen van de examens en het verstrekken van de uitslag en eventueel een certificaat. Iedere stap in dit proces is nauwkeurig beschreven, zodat geïnteresseerden hiervan kennis kunnen nemen en zo mogelijke vragen worden beantwoord.
Nieuws
- Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2018
01/03/2019 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2018
11/01/2019 - Informatiesessie examinatoren 2018
12/04/2018 - Evaluatie examens/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2017
05/04/2018 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli 2017
21/11/2017 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode augustus t/m december 2016
03/02/2017 - IBKC informeert examinatoren
09/11/2016 - Evaluatie examen/toetsen en klanttevredenheid deelnemers periode januari t/m juli
21/09/2016 - Resultaten ROC-audits over periode januari t/m juli 2016
11/08/2016 - IBKC werkt aan transparantie
04/07/2016